aku sedang cuba


aku sedang cuba .  . cuba untuk menjadi seseorang yang menjadi contoh kepada anak murid pada masa akan datang.

aku?? aku bukan penulis tersohor, jadi korang baca jelah apa yang ada .  haha


last week,  22 April 2016 . .program yang diadakan di Sekolah  .. banyak  ajar aku jadi orang yang tabah dalam semua benda . banyak lahhh. . kuat tak kuat je kau nak hadap . . dari mula tugasan kumpulan ni diwujudkan sampai settle semua benda.  .

secara ringkas lahh ehh . .apa kami dapat?? macam-2 kami dapat . bnda yang aku paling bangga lah dalam program ni . pelajar yang orang kata TAK AKAN JOIN program ni .  boleh jee dia  join program ni . memang masa awal2 tu.  jangan harap lah dia nk pandang kau, siap dia blah lagi dari dewan . tapi finally dia join juga,  sbb apa??  sbb pengaruh kawan dan dia tertarik dengan  game yang dijalankan .

ohh yaa.  lastly. kami jadi kawan :)




nurkilan khas by nisaly